Doprava zdarma nad 2000 Kč

Reklamace a vrácení

Garantujeme kvalitu našich produktů. Pokud nejste spokojeni, rádi vám pomůžeme s reklamací nebo vrácením zboží.

Právo na vrácení zboží

14 dnů na vrácení

Máte právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí.

Neporušené zboží

Zboží musí být v původním stavu, neporušené a v originálním obalu.

Refundace

Vrátíme vám celou částku za reklamované zboží.

Rychlé vyřízení

Reklamace vyřídíme do 30 dnů, většinou mnohem rychleji.

Online formulář

Reklamaci můžete podat online nebo nás kontaktovat.

Garance kvality

Všechny produkty procházejí přísnou kontrolou kvality.

Jak podat reklamaci

1

Kontaktujte nás

Napište nám na email nebo zavolejte. Uveďte číslo objednávky a popis problému.

2

Odešlete zboží

Zboží nám zašlete na naši adresu.

3

Vyřízení

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. Vrátíme vám peníze nebo vyměníme zboží.

Kontakt pro reklamace

Email

postmaster@vitals.cz

Předmět: Reklamace - číslo objednávky

Telefon

+420 732 916 920

Po-Pá 8:00 - 17:00

Adresa pro vrácení

Mgr. Marie Dombiová
Nádražní I 970
Velká Bystřice
783 53

Doba vyřízení

Do 30 dnů

Většinou mnohem rychleji

Často kladené otázky

Co když je zboží poškozené při doručení?

Pokud je zboží poškozené při doručení, okamžitě nás kontaktujte a pořiďte fotografie. Reklamaci vyřídíme prioritně a vyměníme zboží nebo vrátíme peníze.

Můžu vrátit zboží, které jsem otevřel/a?

Ano, můžete vrátit i otevřené zboží, pokud je v původním stavu a máte originální obal. Hygienické zboží (kosmetika, doplňky stravy) musí být neporušené.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Peníze vrátíme do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. Při online platbě se peníze vrátí na stejnou kartu, při dobírce bankovním převodem.

Kdo platí dopravu při vrácení?

Náklady na dopravu při vrácení hradíme my. Pošlete nám zboží a my vám pošleme předplacenou obálku nebo vám proplatíme náklady na dopravu.

Potřebujete pomoct s reklamací?

Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv problém.

Kontaktovat nás