Reklamace a vrácení
Garantujeme kvalitu našich produktů. Pokud nejste spokojeni, rádi vám pomůžeme s reklamací nebo vrácením zboží.
Právo na vrácení zboží
14 dnů na vrácení
Máte právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí.
Neporušené zboží
Zboží musí být v původním stavu, neporušené a v originálním obalu.
Refundace
Vrátíme vám celou částku za reklamované zboží.
Rychlé vyřízení
Reklamace vyřídíme do 30 dnů, většinou mnohem rychleji.
Online formulář
Reklamaci můžete podat online nebo nás kontaktovat.
Garance kvality
Všechny produkty procházejí přísnou kontrolou kvality.
Jak podat reklamaci
Kontaktujte nás
Napište nám na email nebo zavolejte. Uveďte číslo objednávky a popis problému.
Odešlete zboží
Zboží nám zašlete na naši adresu.
Vyřízení
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. Vrátíme vám peníze nebo vyměníme zboží.
Kontakt pro reklamace
postmaster@vitals.cz
Předmět: Reklamace - číslo objednávky
Telefon
+420 732 916 920
Po-Pá 8:00 - 17:00
Adresa pro vrácení
Mgr. Marie Dombiová
Nádražní I 970
Velká Bystřice
783 53
Doba vyřízení
Do 30 dnů
Většinou mnohem rychleji
Často kladené otázky
Co když je zboží poškozené při doručení?
Pokud je zboží poškozené při doručení, okamžitě nás kontaktujte a pořiďte fotografie. Reklamaci vyřídíme prioritně a vyměníme zboží nebo vrátíme peníze.
Můžu vrátit zboží, které jsem otevřel/a?
Ano, můžete vrátit i otevřené zboží, pokud je v původním stavu a máte originální obal. Hygienické zboží (kosmetika, doplňky stravy) musí být neporušené.
Jak dlouho trvá vrácení peněz?
Peníze vrátíme do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. Při online platbě se peníze vrátí na stejnou kartu, při dobírce bankovním převodem.
Kdo platí dopravu při vrácení?
Náklady na dopravu při vrácení hradíme my. Pošlete nám zboží a my vám pošleme předplacenou obálku nebo vám proplatíme náklady na dopravu.
Potřebujete pomoct s reklamací?
Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv problém.
Kontaktovat nás